Senanur07 Hanımlar 19. Haftaya girdik henüz hiç bebek hareketi hissetmedim. Burda bakıyorum 14-15 haftalıkken hissetmeye başlıyor çoğu anne. Bir sorun var mıdır yoksa normal bir durum mu bu?
Salihaa16 Senanur07 ben 20.haftamdayım brnde henüz tam hissedemiyorum birseyler oluyor ama bagırsak hareketi mi bebek bareketi mi bilmiyorım tam hareket dicegim netlikte degil ve her zamsn olmuyor o da zatenn. Sanırım normal kızımda da 22nde falan hissetmistim cunku
peaceandlove Senanur07 ilk hamileliğim 19.haftada ilk kez hissettim ama çok nadir hissediyordum. 22.haftaya kadar da böyle gitti bu bazı günler hiç hissetmiyordum 22den sonra düzenli olmaya başladı. Normal bir durum doktorum da hep öyle söyledi
Larraa Senanur07 Normaldir merak etmeyin. Ben 19+5’te hissettim ilk kez. 22-23’e kadar bile hissedilmemesi normal kabul ediliyor 🌸
Nur7o Senanur07 hiç endişe etme canım bende 19. Haftamda damar atıyor gibi çok ufak şeyler hissetmiştim şimdi 28 haftalık olduk gece uyutmayacak kadar hareketli kaydığını hıçkırdıgını bile hisseder oldum bazen çok sert tekmeleri var . Merak etme yakında uyutmaz senii 😍🤭
Donaldvetomris Senanur07 onu diyenler bağırsak hareketleri ile karıştırıyor canım bizzat doktorlar söylüyor o haftalarda bir şey hissedilmeyeceğini benim doktorum 20. Haftadan sonra hissetmeye başlarsın dedi ben de 19 haftamdayim karnım gurul gurul bebek hareket etse de ayırt edemem 😅