Dileeekk Normalde çarşambaya gün almıştık doktorum son kontrolde pazartesiye çekeyim istersen dedi yarına çektik heycan korku telaş stres hepsi bi arada yarın doğumu olan var mı siz ne durumdasınız??
Bge Dileeekk stress içerisinde saat sayıyorum. 2.sezeryanim oyuzden başıma ne gelecek bildiğimden gerginim yaa..
irem0596 Dileeekk benimde yarın ne hissettiğimi kendime bile tarif edemiyorum çok değişik bi duygu gerçekten ya. Sağ salim kavuşalım inşallah bebeklerimize 🥰
Dileeekk dilaaann sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲 düşünmeden edemiyor insan farklı bir psikoloji herşeyi düşünüyor insan
Dileeekk Bge sağlıkla kavuşursunuz inşallah benimde ilk olacak ne olacak nasıl olacak merakı başına ne geleceğini bilmekte sıkıntı bilmemekte
Dileeekk irem0596 inşallah sağlıkla kucaklarımıza alırız saatiniz feln belli bana doktorum saat vermedi gece 12/1 den sonra birşey yeme içme sabah 8.30 da burda ol yatışını yapalım dedi
BT- Bizde yarın kavuşuyoruz bende de aynı stresliyim çok oglusumda hissetmiş gibi çok kasılıyor bugün
irem0596 Dileeekk evet aynı şekil benimde ama bana 7 de burda ol dedi ön hazırlık yapılcakmış. Mesai başlayınca alcam dedi