Nazo_avlu Philips lumea var bende. Gebelik öncesi ara ara kendime atış yapardım. Evet bitirmeye yobelik değil asla. Çünkü ipl lazer cihazı bunlar ama her ay düzenli atış yaparsanız( zaten prgramlari var o takip ediyor. İlk badlarda iki haftada bir atış yapyosunuz vs) sonrasında ayda bir yapiyosunuz düzenli kullanırsanız memnun kalırsınız. İmceltip kıl.cikisini epey yavaşlatıyor ama kökten bitirmez. 4 5 ay atış yapmazsaniz yelrar çıkar hepsi. Uyutuyor yani anlayacaguniz. Kendinize atış yapmaya usenmezseniz alın, ama alıp usenirseniz bir işe yaramaz. Acısı da var. Acımıyor diyen yalan söyler. Ben normal lazerde kendime yüksek derecede atış yaptırırım ama kendime IPL yaparken maalesef 2 de vs yapabiliyorum. Canm yaniyor çünkü. Ama oyoe cilt yakma dueumu vs yok. 5 de atış yapabilmem çok daha etkili olurdu. Lazere gidip bitmeyenleri inceltmek azaltmak isterseniz bir numaralı üründür. Ama çok tüylü bir kişi olup lazere hiç gitmediyseniz ve çok esmer iseniz bence önce lazere gidin bı en azından 7 8 seans görün