Arkadaşlar bana yardımcı olursanız sevinirim benim normal adetim 4 gün sürüyor yumurtlamada erken oluyor böylelikle ovulasyon takibiyle 7. Gün yumurtlama görüyorum Benim yumurtlamadan önce iki günü değerlendirdim ertesini günü yumurtama gördüm yarını değerlendirsem birde çatlamayı sizce tutar mı bu ebru hanımın jeliylede desteklemeyi düşünüyordum