Kubrayildirimm öncelikle geçmişmolsun canm korkma inşallah birşey olmaz bana da öyle demişler di fetal eko ya girdim birşey görünmedi , ben Marmara eğitim araştırma hastanesinde yaptırdım . Ya gördükleri en ufak detayı söylüyor mecburen işte . Ama yine de sen kontrollerini ihmal etme derim canım .