Feyzaa_Nurr Kızlar merhaba 1 yıl önce kimyasal gebelik yaşadım son regl başlangıcı 2 Kasım dün akşam test yaptım silik çıktı sabah acilde kan verdim beta 348,20 çıktı gecikmemin 7. Günüydü bugün sizce değer nasıl
Kubra_dara34 Feyzaa_Nurr benimde 7 gün geçmişti adetim cuma günü gittim beta değerim 519.5 çıktı şuan nedir bilmiyorum kese görünmedi daha yarın tekrar gideceğim ama bence değer normal
Sedann Benimde 2 Kasım bende adetten bir gün önce kan vermiştim 363 çıktı bence değerin iyi yüksek çıkmış iki gün sonra tekrarla iki katı olduktan sonra sıkıntı olmaz hayırlı olsun