Feridekahraman23 Kizlar banada yardım eder misiniz ? Cuma günü kan değerim 2426 Pazar günü yani bugün 4658 çıktı Cuma günü kesem gorunmemisti hatta doktor dış gebelik olabilir dedi. pazartesi gittiğimde kese görünür mü acaba? Yani 2 gün içinde kese görünür mü ?
Mervesv Feridekahraman23 bana da aynısı oldu biraz bekle istersen dış gebelik dedi korkuttu beni çok şükür öyle bişey yokmuş idrara sıkışmamı istedi ultrasondan önce,bolca su içtim yürüdüm dolaştım tekrar bakınca gördü
Ask2108 Feridekahraman23 858 idi beta HCG sonucumuz, vajinal ultrason ile bakıldı kese gözüküyordu. 1 hafta sonra bir daha gel kesen var ama yolk sac oluşacak mı ona bakalım demişti doktorum.
Sedann Bende aynı şeyi yaşadım perşembe günü betam 4000 lerde ama kese görünmedi iki gün sonra gel dedi cumartesi günü gittim alttan bakınca görebildi keseyi
Basakparlar Feridekahraman23 1500 üzeri zaten kese görünüyor ama tabi geç döllenme olduğunda onu bilemiyorum
Feridekahraman23 Mervesv bugün yine gözükmedi devletin ultrasonunu çok kötüydü ama öğlenden sonra gel başka bir ultrason dan bakalım dedi dış gebelik olsa ağrım kanamam olmaz mı ?
Feridekahraman23 Ask2108 benim 4500 kusur yibe gözükmedi bugün devlette hayırlısı bakalım biraz daha beklicem
Baranbebek Feridekahraman23 muhtemelen sizinde geç döllenme içiniz ferah tutun. Dış gebelik olsa rahim kalinliginizdan belli olur kese görünmese bile. Bı de doktorlar genelde en kötüsünü söylüyor daha zamanınız var
Rosegold27 Nur_Erdugan53 aceba beta ilr alakası yok mu bilemedim 394ok yeni çünkü ya beta ilr alakası yok ya da ultrasondan ultrasona fark ediyor oo süper büyümüş maşallah ❤️ çünkü benimde karnımdan bakıldı çok yeni ultrasonla normalde üstten gözükmez bi bakayım dedi keseyr benxer ufak 2.6 mm bir oluşum gördü perşembe günü şimdi yine beni yanına çağırdı emin olalım diye 4 haftalıkkrn görmüş oldu keseyi sanırım bakalım bugün kesr büyümüşmü herşey yolunda mı🫶🏻
Nur_Erdugan53 Rosegold27 Tabii ki de ben de gittiğimde zaten kese göründü 3 hafta sonra gel dedi bebeğin kalp atışlarına bakalım dedi 3 hafta sonra gittiğimde Kalp atışını da duyduk çok şükür Herhangi bir sıkıntı olmadı yani dediğim gibi evde önce iki test yaptım işte silik çizgi çıktı acile gittim btceme bakıldı 394 çıktı Ertesi gün doktora gitmiştim zaten hemen kesin görülmüştü gayet de büyümüştü gittiğimde şimdi 16 haftalık olduk Çok şükür Darısı başınıza inşallah kesenizi de Bebeğinizin kalp atışınıza duyarsınız
Eda42_ Feridekahraman23 Özele git istersen devlet bazı cihazlar eski oluyor diye duydum için rahat etsin doktor dan cihazdan fark eder değerin çok güzel inşallah herşey yolunda gider senin için
Ask2108 Feridekahraman23 özele gitmenizi tavsiye ederim. Devlette Ben 8 haftalıkken düşük yaptığımı hastanede yatmam gerektiğini söylemişlerdi. Özele gittiğimde doktor korkulacak hiç bir şey olmadığını söylemişti. Hala diyorum ki iyi ki Ogün onları dinleyerek hastaneye yatmadım.
Eda42_ Feridekahraman23 Dış gebelik olsa bunu doktor bilir bence çünkü dış gebelik rahimde değil tüpler oluyor buda tehlikeli tüpler büyümeye başlayınca o yüzden doktor bunu söylerdi için rahat etsin kese küçük geç döllenme olmuştur o yüzden görülmemiştir
Patito__ Feridekahraman23 Dis gebelik olsa bence lekelenmen olrdu ve suan 7000 lerde kanin agridan duramazdn diye dusunuorm, tupe yerlesmis olrdu Tupte gozukurdu. Devletin us leri cok kotu kucuk haftalarda gitme gibi bir hatam oldu 7 haftalikken kseyi bile goremedi Cikip ozele gittim bebek kalp atisi hersy vardi Devlete guvenmiorm. Us lari çok kotu