Ben doğum yaptım canım 2022 de hiçte korktuğum gibi olmadı çok iyiydi doktorlar ellerinden geleni yaptılar hatta ben gece gittim hastaneye daha az doktor ve hemşire vardı ama ilgileri çok iyiydi hep rahatlatıcı konuştular doğumdan sonrada sürekli odama gelip kontrol ettiler şimdi gene hamileyim gene oraya gidiyorum şuanda bende 16. Haftamdayım şuanda da bir sorun yok