merveaslan12 Göbeğinizin çıkmasını beklemeden erkenden krem ve yağ kullanmaya başlayın. Lierac ve bio oil kullandım hiç çatlağım olmadı, ben erken kullanmaya başladım daha göbeğim ortada yokken her duştan sonra mutlaka kullanıyordum. Şimdi tekrar hamileyim yine liearac alıcam ama Az önce instagramda bi eczacı hamile hanımefendiye denk geldim onun önerdiği kremleri de alıcam bu sefer. Lierac, bioderma 2in1 oil, mamaaura elasticity krem formu ve caudalie vinosculpt önermiş