1_Pandackk Merhaba kızlar kusurumu hoş gorun benim bat 12 bazen tam 28 . bazen 30 gunde bir oluyor yaklaşık 4 gün önce lekelenme şeklinde gördüm 2 gün sürdü sadece adetime de 5 gün var yerleşme kanaması olabilir mi sizce kan verdim bişey çıkmadı malesef 🤷🏻♀️
Ftmnur11 1_Pandackk ayyyni şeyi yasiyorum Kan sonucunuz nasıl çıktı Benim 0.4 çıkmış negatif ama bu lekelenme ne alaka bilemedim işte Belimde falan ağrım var
Fatoss3- 1_Pandackk bendede vardı kanama 2 gün sürdü ve bugün yok eğilince karnimda.sanki.igne batması gibi bı batma.hissediym 9 aralkta kan verdim değer 2 çıkmıştı bat 13
Rzy_yrsl 1_Pandackk bende pcosluyum tüp bebek transfer i yaptım 6.gün kahverengi leke gördüm 7.gün test verdim 0,1çıktı doktor iğnene hapına devam et dedi gününde test yap dedi bakalım
1_Pandackk Ftmnur11 benimde kasik ağrım var hafif bel ağrım var beta HCG değerim 3.06 çıkmış 🤷🏻♀️ bilmiyorum çok kafam karıştı var mi yok mu adet günümü bekliycem
Fatma6868 1_Pandackk şüphele büyük ihtimal gebelk var ama daha ufak olduğu için değer düşük çıkabiliyor adetiniz geçince tekrarlayın betayı
Ftmnur11 1_Pandackk bence yukselebilir senin degerin Benimki tamamen negatif ama senin değer ümit veriyor şu an Bende ilk defa yaşıyorum.pembemsi sildikce geliyor peceteye.adet olacakmisim gibi ama olmuyor sanki sökülmuyor bı turlu adetim gibi.adet oldum sandım cuma günü.kadin doğuma randevu almıştım salı gününe.en azından bı gidip muayene olacam artık yapacak bişey yok
1_Pandackk Ftmnur11 benimde 2 gün kahverengi lekelenme tek oldu şuan hicbisey yok normal beyaz akıntıya döndü kusura bakmayın lütfen öyle anlattim da ,🙏🏻
Ftmnur11 1_Pandackk benimde 12 Aralık adet günüm.pkosluyum geç olurum genelde ama 😄 Son adet tarihim de 13 Kasım
Ftmnur11 1_Pandackk bence seninki pozitif çıkacak gibi hissediyorum.sonucun ne çıkarsa haber et mutlaka 😊 inşallah güzel haber alırsın
1_Pandackk Ftmnur11 çok ama çok teşekkür ederim inşallah 🙏🏻 rabbim isteyen herkese nasıp etsin inşallah 🙏🏻 haber ederim mutlaka sizde beni haberdar edin lütfen 🙏🏻
Rzy_yrsl Fatoss3- bende pcosluyum tüp bebek transfer i yaptım 6.gün kahverengi leke gördüm 7.gün test verdim 0,1çıktı doktor iğnene hapına devam et dedi gününde test yap dedi bakalım