Rabisssh herkes farklı hareket ediyor, doktorlar da farklı görüşte olabiliyor herhalde bu konuda. Benim annemler filan göbek bağı düşmeden yıkanmaz diyorlardı, doktorumuz da göbek bağı düşmeden yıkamanızı tavsiye etmem illa yikayacaksanız mutlaka çok iyi kurutun gobek bölgesini demişti. Ben yıkmayı tercih etmedim, zaten 6. gün akşamı göbek bağı düştü, 7. günü de yıkadık 😊