Sonuclar hemen çıkıyor mu. E nabiza yükleniyor mu ben 11+4 e randevu aldım ikili test için merkezdeki hastaneye gidicem. O yüzden enabiza yuklenir mi sonuçlar. Benim doktorum ilçesinde. Beni merkeze yönlendirdi ikili test için Sonuçlar çıkınca kendi doktoruma gostericem