Sadece boş ol demek değil babanın evine git keşke evlenmeseydik senden ayrılmak istiyorum vb şeyler bile nikah düşürür bu duruma çok dikkat etmek gerekir. Sinirliyken söylenince boşolunmaz mı onu bilmiyorum ama 3 kere boş ol dediyse boşanma durumu oluyor. Ekstradan bu durumu düzeltmek için biriyle evlenip hemen boşanmak ve tekrar evlenmek çözüm değildir. Tamamen birbirlerini istememeleri , başka birisi ile isteyerek evlenmeleri, evlendikleri kişi ile gerçekten bir sebep için boşanmaları ve daha sonra birbirlerini tekrardan isteyip evlenmeleri gerekiyor. Yok biz biriyle evlenelim boşanalım yeniden evlenelim diye bir niyetle bunu yapamaz insanlar. İkinci evliliklerini boşanma niyeti olmadan karşıdakini gerçekten isteyerek evlenmeleri gerekiyor. Derin bir konu rabbim kolaylık versin bir hocaya sorsunlar