Mutter35 2.Bebeğim doğduğunda ilk çocuğum 3 yaşında olacak. Yeni bir bebek arabası mı almalıyım. Yoksa 3 yaşındaki bir çocuk yürüyebilir mi devamlı. Deneyimli anneler yazarsa çok sevinirim
gezentianne Mutter35 Yürüyebilir elbette ama bi tatile bi geziye giderken biz kullanıyoruz oglm 4.5 yasında. Tüm gün gezilecek tatiller için yanımıza mutlaka alıyoruz
dsezen Mutter35 ben de vagona daha sıcağım ama daha zamanım var kullananlardan da deneyimlerini öğrenip doğum yaklaşınca karar veririm😊