minikbebegim06 Duruxxx ben gittim yaklaşık 1 saat muayene etti her seye tek tek baktı anlattı detaylı rapor falan da yazdı
myavocado Duruxxx ben dojrorumun yönlendirmesi ile Nuri hocaya yaptırmıştım detaylıyı, 22 haftadan önce almıyor nyri hoca 22+1 de yapıldı benim ki. Çok memnun kaldım, çok sempatik çok ilgili bir doktor.
Bpesek Merhaba, Nuri hocadan detaylo ultoiçin randevu aldım ben de 21 haftalık oluyor. Memnun kaldınız mı?
Edamy Ben de Nuri Hocaya gittim güzel ilgilendi 1 saat baktı her soruma güzel yanıt verdi ama bebek fotosu vermiyor cd halinde veriyor bir de video veriyordu ama biz de kayıt görünmedi o biraz üzdü onun dışında hoca gayet iyiydi