G-l-y çok sevindim canım Rabbim sağlıcakla kucagina almayı nasip etsin bende kargoyu bekliyorum bakalım baslicam biran önce bugün yarın adet olucam zaten kan pıhtılaşması var bende 1.5 senedir deniyorum 2.cocuk için 2 düşük yaptım artık ne duyarsam deniyorum😊🙏🏿