Nisamelek 2 kavanoz aldım 1 kavanozu zar zor bitirdim günde 2 defa düzenli kullanarak bir süre sonra öğürtüyor insanı gerçekten hiçbir işe de yaramadı bende diğeri çöpe gitti diyebilirim üstelik hormonları dengelemek yerine daha çok bozuyor diyebilirim bilmiyorum belki kullanıp faydasını gören vardır ama bende durum böyle sonuç alamadım bana para tuzağı gibi geliyor böyle şeyler