Cbkszn ben de öyle düşünüyordum ama geçen uyduğuna direk şahit oldum. Süpürgenin ucunda bir şey vardı almak için karnıma yakın yerdeyken süpürgeyi çalıştırıp baktım birden bebiş içimde zıpladı, her yerden vurdu hızlı hızlı korktu yani belli ki uyuyodu ve korkarak uyandı. Hemen kapatym süpürgeyi oturdum, özür diledm kaç kere vs 😀 ben burdaym, supurgeydi o bir şey yok vs diye diye sevdim karnımı sonra sakinleşti 😬😬 yani kuduruk olanlar da uyuyor 😬