Zeynep_Sedat Zuluss geçmiş olsun hayırlı olsun sağlıkla büyütün inşallah bebişi. Ben birini 6 aylık diğerini 4 aylıkken yaptırdım hiç sıkıntı yaşamadık. Doktorunuza danışarak da zaman için bilgi alabilirsnz bnce. Ama çok hareketlenmeden derim ben
Eymenkuzusu Zuluss biz 2 aylikken yaptirmistik sadece 1 gün zor gecti diger gun normal hayatimuza döndük. Daha erken yaptiranlarda vardir
Liv3652 Zuluss ilkini 2 aylıkken ikincisini 6 buçuk aylıkken yaptırdım ama kesinlikle 2-3 aylık ideal bence çok algıları açılmadan donme kalkma refleksleri gelmeden çok daha rahat oluyor
Zuluss Zeynep_Sedat tşk ederim canım evet bende çok hareketlenmeden yapayım diyorum acaba 40 çıkınca yapsammı