Fatmanur12345 Şimdi benim sat 26 Haziran 23+5 olmam gerekiyor hep haftasındaydı son gidişimde biraz geridendi haftası şimdi 22+1 haftayız sizce doğum ne zaman olur ? Bir diğer sorum kızlar bebek ilerde haftasını bulur mu yoksa böyle mi gider?
defnevedoruk Fatmanur12345 doğum son adetinize göre olur. 2 hafta geri ya da ileriyi normal sayıyorlar genelde doktorunuz birsey demedi mi
meryemefem Fatmanur12345 normal bu şekilde geri veya ilerde olması, nazende ultrasondan kaynaklanıyor iki farklı doktora gittim ben birinin yanında 20 haftalık diğerinde 18+1 gösteriyordu ve ben 18 haftalığım ilk gittiğim doktorda sürekli 2 hafta öndeydi doktora söylediğimde ultrason kaynaklı dedi
Fatmanur12345 defnevedoruk yok hiç bisey demedi canım son adet tarihime göre 2 Nisan insallah öyle olur tek siz cevap verdiniz teşekkür ederim
Fatmanur12345 defnevedoruk yaaa bende onu merak ediyorum haftası geri olupta sat göre beklenen doğum tarihinde doğum yapan var mı
gezentianne Fatmanur12345 Benim haftam geriydi 1 hafta. Bir de zaten geç döllenmeydi adetimi 1 hafta ileri yazmıştık. Dogum adete göre 42 ultrasona göre 41′de oldu🙈
gezentianne Fatmanur12345 Ama haftası aynu olan arkadasm da 41′de dogurdu ya ikk bebekler genelde geç geliyo