Gizem1504 EsoMom_ bat 20 göğüslerim acıyo sadece geçen ayda öyle oldı değerim 3 çıktı gecikme yaşadım sonra adet oldum günüm geçene kadar beklemedeyim
EsoMom_ Gizem1504 alla alla bekle bakalım belki farkında olmadan kimyasal geçirmişsin bi çok kadın farkından değilken kimyasal geçirebiliyormuş
october bu sabah yine predictor yaptım negatif hehe. sat 18 bat bilmiyorum yumurtlama birkaç gün erken oldu 29 Kasım’da çatladı
brcnbrcn3 Bat 15 ya da 16 🙋🏻♀️ göğüslerim hafif şiş ve dokununca acıyor tabi pms de olabilir. Çarşamba başlıcam teste
EsoMom_ brcnbrcn3 benim goguslerim ağrımıyor herkesin ağrıyor şüphe duydum sksjsjsks Benim belim kaşığım ağrıyor arada bi sık idrarda var
Busraaaakkk leyl25 benimde Bat 18, bende 4 gündür şiddetli bel ağrısı, kasıklarıma sancı kramp giriyor sabahta mide bulantısı ile uyandım bilmiyorum psikolojik mi. Ama regl gecikene kadar bekleyip test falan yapmayı düşünmüyorum
brcnbrcn3 Bat 15-16 benim de göğüslerimde dolgunluk ve dokununca ağrı var. Regl öncesi de oluyor bazen ama bu kadar erken başlamazdı
Aysgl97 Benimde bat 17.Göğüslerimin sadece uçları acıyor ve şişlik var. Arada da kasık ağrısı giriyor. Başka belirtim yok şuanlık
brcnbrcn3 Rapunzelll6333 ooo daha çok varmış o zaman normal böyle çıkması her gün sabah yapın bence inşallah koyulaşır allah tamamına erdirsin 🙏🏼🌸
Rapunzelll6333 brcnbrcn3 bu arada ilk gebeligimde 6 gün kala yapmıştım negatif ti bir gün gecikme ile öğrenmiştim inşallah bundada öyle olur
yusracim Kızlar benimde bat 17 yumurtlamadan sonra başlayan kasık ağrım hafif bel ağrısı ve hafif göğüs ağrısı var ve günlerdir afedersiniz idrarımın rengi koyu su içmeyi de ihmal etmem içerim sürekli idrarla gebeliğin belirtisi mi acaba psikolojim bozuldu iyice 😂
EsoMom_ yusracim psikolojikte biz yapıyoruz asslımda vücudumuzu hamile olduğumuza inandırıyoruz ben çok yaşadım
EsoMom_ yusracim benimde öyle sık israra çıkıyorum ama çok su içen biri değilim dudaklarım çok çabuk kurumaya başladı benimde
brcnbrcn3 Rapunzelll6333 kuzum ne zaman kan vereceksin ben en ufak çizgide koşuyodum şimdiye hastaneye 😁🏃♀️🏃♀️🏃♀️
Rapunzelll6333 brcnbrcn3 testinin koyulaşmasini beklicem zaten bata 9 gün var doktorum adetim geçince kan ver demişti daha önce kimyasal gebelik yaşadım korkuyorum açık asi kan vermeye eskiden bende öyleydim hemen kan verirdim bu yaşadığım kimyasal gebelikte çok üzüldüm 2 güne bir kan veriyordum 🥹
brcnbrcn3 Rapunzelll6333 yaa çok geçmiş olsun ❤️🩹 ama şöyle de pozitif bir yönü var bi kere olduysa yine olur. O zaman evet en mantıklısı biraz ev testleriyle takip edip kan vermek. Güncelle bizi de mutlaka
EsoMom_ Rapunzelll6333 korkunun ecele faydası yok ki ben 2 sene önce ölü doğum yaptım 40 haftalık ve iki ay önce de kimyasal yaşadım şimdi öyle olacak diye kafa yormuyorum kimyasal adet olacağın zamana denk geliyor eminim senin kim değildir yüksek çıkar 🥰