37 haftalık hamileyim 6.ayda serklaj oldum ondan sonrasında idrar enfeksiyonu vajinal enfeksiyon geçmedi. Şimdi ise sadece vajen kültüründe klebsiella diye bakteri ürediği yazıyor antibiyotik içmeme rağmen geçmedi doğum her an olabilir. Bebeğe geçecek diye korkuyorum. Bunu yaşayan var mı? Her vajinal enfeksiyon bebeğe geçiyor mu? Küveze giriyor mu? Yardımcı olun lütfen