Noluyoya Arkadaşlar kime sorsam yanlış sonuç çıkıyor boşa kafa karışıklığı diyor ama doktorlarda öneriyor. Kesin sonuç ftal dna da ama oda pahalı. İkili tarama hakkında ne düşünüyorsunuz
Gizemnur1111 Noluyoya yaptırdım bende risk çıktı fetal dna verdik evet doğruluk oranı çok az ikili testin ama yaptırmayınca da acaba mı diye geçerse günleriniz 🤷🏻♀️
Mrvsmt2502 Noluyoya evet kesin sonuç değil oran veriyor ama yinede doğruluk payı yüksek %85 orana sahip bu oran usg de burun kemiği ve ense kalınlığı ölçüşerek daha da artıyor. Ben yaptırdım düşük riskli çıktı . Yaptırın bence aklınızda kalacağına
aslanmommy Yaştan dolayı riskli gelir dedi bana herkesin mi riskli geliyor bu test ozaman fetal DNA da yaptiramam çok pahalı o
Elif_0660 İkili de yaptırdım üçlü de yaptırdım çok şükür bir sorun çıkmadı, ama bence 2li testi yaptırmalısın temiz çıkarsa 3lüyü yaptırmazsın ha riskli çıkarsa da en mantıklısı fetal dna verirsin
Redpepper Kafa karışıklığı testi bence direk fetal yaptırıcam ben ama benim yaşım ileri biraz da ondan dolayı çünkü zaten yaştan dolayı yüksek risk çıkacak ikilide, yaşınız gençse ikili olabilir önce tabi ama bilmiyorum sanki daha çok kafa karıştırıyor
aslanmommy Rukiye0606 sağol canım çok sevindim adina sağlıkla kavuşursun inslalah bebisine darısı bana haftaya yaptircam ikili dua edin 🤲