Orkay okuyananneeeee evet şuan ki durumum bu şekilde 🙏🏻 3 kez alttan muayene oldum. Selviks uzunluğum iyi olduğunu söyledi. Şuan ki durumu korumaya çalışıyoruz 🙏🏻