Eessra_1 Bu haftaya kadar basurum şişmemisti yakın zamanda acı baharatlı biseyler de yemedim,ama şuan şişmiş durumda sizce neden oldu bide normal doğuma engel mi hanimlar 😔 normal doğum yapmak istiyorum.1. hamileliğimde de vardı ama sismemisti
Gullusah92 Eessra_1 benimde ilk gebelikten basur oluştu. Ebeye sormuştum, ödemden kaynaklanıyor demişti. Ben 24 kilo almıştım, ödemim de bayağı vardı yani. Kantoron yağı falan varsa kullanın.
Melis1140 Eessra_1 ben de de çıktı 38 deyim ben de doğumda da artar ıkınmadan dedi kanama yanma yoksa bir şey olmaz dedi arkadşımada doğumdan sonra fitil krem vermişler geçmiş çok takma kafana