Kızlar 24 Ekim de düşük yapmıştım şuan reglim çarşamba oldum salı falan bitse çarşamba sabahı soğan suyuna başlamak istiyorum hamile kalmayı kolaylaştırıyor diyorlar yani kadın hastalıklarına iyi geliyor diyorlar bide hacamat yaptırmayı düşünüyorum 1 sene 2 ay sonra falan olmuştu bebiş ama maalesef bizi bıraktı 🥺Tekrar istiyoruz şimdi soğan suyu hacamat iyi gelen veya başka bişey önerisi olan var mı teşekkür ederim şimdiden 😘❤️