Kızlar randevu almıştım özele 21 haftalığız yarın detaylıya gidecez ama çok korkuyorum çok stresliyim bişey çıkar mı diye daha önce ikili üçlü tarama hiçbirşey yapmadım normal muaynelerimde çok iyi gidiyor doktor herşey yolunda diyor ama tabi adı üstünde detaylı, o beni tedirgin ediyorum. Umarım bir sıkıntı çıkmaz dua edin lütfen 🥺 yarın detaylıdan sonra yazarım buraya 🥺🌸