Bukreizmir bugün 34+6 olduk şükür agrım yok ama çok ayakta kalınca temizlik vs yapınca bel agrım oluyor. Dinlenince yatınca geçiyor. Dinlenince , pozisyon degistirince geçen ağrılardan korkma demişti doktorum. Ilık duş yapabilirsin oda rahatlatır biraz ama geçmezse yinede bi doktorunuza danışın derim