Reznbzkrt Kızlar cinsiyeti öğrenmeden önce hissettiğiniz doğru çıktı mı Ben ilk gebeliğimde hep erkek hissediyordum ve oğlum oldu şuan da hep kız hissediyorum henüz öğrenmedim cinsiyeti
GirlandBoy_Mom Reznbzkrt bende erkek hissediyorum öncelik sağlık tabi ilkini kız hissediyordum ve istiyordum Allahda gönlüme göre verdi inşallah bu bebişim de öyle olur allah her iki duyguyu da tadmayı nasip etsin inşallah 🤲
Zeynep_Sedat Reznbzkrt iki oğlumda da ne kadar kız istesem de içimden erkek geçiyordu ve rüyamda da erkek görmüştüm. Bunda hislerim çok karışık ve rüyada görmedim:) sağlıklı hayırlı bir kız nasip eder inşallah Allah’m. Herkesin de gönlüne göre versin
babyUras_ Reznbzkrt ilk gebelikte erkek hissettim bi oğlum oldu . Şimdi tekrar hamileyim erkek hissetmiştim hep oda erkek 😅