Merhaba 20+3 günlük hamileyim ilk gebeliğim yaklaşık 1 hafta önce bebeğimin hareketlerini hissetmeye başladım dışarıdan da belli oluyordu. Ancak 1-2 gündür neredeyse hiç hissetmiyorum. Aranızda böyle bir şey yaşayan var mı? Arada hissedip arada hissetmemek bu haftalarda normal midir?