Ecemom_ Sibelipekf 22 haftalık hamileyim doğumdan sonra 40 gün annem olacak yanımda ama sonrasında eşimle tek bakıcaz çünkü gurbetteyim
tazebiirannee Sibelipekf oğlum 20 günlükken tek kalmak istediğimi söyledim çünkü çok bunalmıştım hem kendi annemden hem kayınvalidemden iyi ki de tek kalmışım dedim. Şu an 2.ye hamileyim bu sefer 1 gün bile kalsınlar istemiyorum 😄 Allah büyüm her şeye yetişiyo insan
Sevgikelebegi777 tazebiirannee benim hiç destekçim yok . Annem kayınvalidem rahmetli .. hiç tanımadım . Yaşayan bir aile büyüğümüz de yok ve çalışmak zorundayım . Bakıcı tutmayı düşünüyoruz . Yine de herkes çok şanslı ne güzel 🥹
tazebiirannee Sevgikelebegi777 benim annem bakma, gelme gitme konularını pek sevmez o yüzden annesi hep yanında olan destek olanları çok kıskanırım ama bende zorlanmadım çok şükür. Sizinkilerin de mekanı cennet olsun.. her şey gönlünüzce olsun inşallah istediğiniz gibi birini bulabilirsiniz 🥹
Redpepper Annem 6 ay hergün geldi, Allah razı olsun o olmasa lohusa depresyonumla beraber herhalde bakırköye yatırılırdım diye düşünüyorum
metemom_ Sibelipekf illaki zorlukları oluyor işi sebebiyle eşim de yardımcı olamıyor rutin oluşturmak burda en önemlisi o uyudukca dinlenmek herşeye yetmeyeceğinizi bilmeniz de lazım temizlik hastası bir insan olarak bazen hiç bir şey yapmadığım bile oluyor hiç bir şey bebeğim ve benden önemli değil bunu sürekli kendinize hatırlatın o zaman yanlız büyütebilirsiniz
ezgickm Sibelipekf sezeryan olduğum halde maalesef 3 gün annem 3 gün eşim yanımdaydı sonrasında ara ara akşamları destek için gelmişlerdi kolikde bir bebeğim olduğu halde hastanelik olduğum dışında hiç desteğim olmadı maalesef😅 insan uykusuzluğa açlığa falan herşeye alışıyor ya😅 bu cesaretle ikinciyi yapıcam inşallah bir iki ay sonra❤️