Prensesimiz 37+ 4 olduk . Bebeğimin ters dönmesinden korkuyorum ? Karnım agrıgor sırtım bacağıma vuruyor mide yanması arttı
Defnemmm2301 Yokk ben kiloyu çok aldım nefesim daralıyor bel fıtığım var o çok baskı yapıyor belime hareketlerim çok kısıtlandı yatakta dönemiyorm artık doğurmak istiyorum 🙈🙈🙈🥰🥰
Yokk Defnemmm2301 bende kilo aldım ikinci gebeliğim bide benim ikincide cok aldm nefesim cıkmyo yatıyorum kalkamıyrum 🙈
Defnemmm2301 Yokk aynı ben şu şubat 13 bir gelseydi hayırlısıyla bir doğuraydım ya da 13 şubattan önce de doğum olsa güzel olur peki devlet mi düşünüyorsun canım özel mi
Defnemmm2301 Yokk bende özel istiyorum da çevremdekiler hep normal doğum olacaksa neden özel e para veriyorsun diyor ama hamile olduğumu öğrendiğimden beri de özel e gidiyorum yani neden devlette yapayım ki
Yokk Defnemmm2301 hemde özelde cok pahalı değilki sigorta olnca ucreti sorduk 1000₺ dedi bize bizde tamm dedk özelde muayne olnca devlete doğum yapmya gelince kabul etmiyorlr diye biliyorum 🙈