Momy22 Bende 38+5, uygulamaya göre son 9 gün Erkek bebek bekliyorum bakalım ne zaman gelecek 🫶 Süt gelip gelmemesi göğüs büyüklüğü ile alakası olan bir durum değil bu arada. Küçük göğüslü olup ta şakır şakır sütü olan bir sürü insan var çevrem de. Boşa kendinizi bu tarz konularda strese sokmayın derim. Doğum konusuna gelecek olursak sonuçta bir bebek dünyaya getiriyoruz, kolay olmayacağını bilmemiz gerekiyor, içimizden bir bebek çıkarıyoruz, ister vajinal doğum olsun ister sezaryen doğum ikisinin de kendine göre zor yanları tabi ki var. Vajinal doğum sonrasında yaşam kalitesi olarak daha rahat olduğu için genelde onu daha çok öneriyorlar. Benim bebeğim de şuan için vajinal doğum olarak görülüyor bir aksilik olmazsa inşallah o yolla da dünyaya gelecek ama kendimi hiç bir zaman şartlamadım doğum şekliyle ilgili. Ben zaten 9 aydır doğumla alakalı hiç bir şey düşünmedim, genel olarak akışına bıraktım diyebiliriz. Ne kadar çok düşünülürse bence insan o kadar da çok stres,kaygı,endişe duyabiliyor. Anın tadını çıkarmaya bakın, bu zamanlar bir daha geri gelmeyecek 🫶