Tugceee58
Küvez de kalmadı kilosu gayet iyiydi . 2 kilo üstünü kuveze almıyorlar. Solunum sıkıntısı yok ise. 40 hafta doğupta küvez de kalan bebekde var.
Benim suyum geldi sezeryan oldum
37 erken bir hafta değil. Arkadaşım 36 da doğurdu 2300 du onun bebeği onunki de kalmadı.