Selcantvsn benim de 2340 ama doktorum yanılma payı oluyor dedi. Korkulacak hiçbir şey söylemedi. Tansiyon sıkıntım yüzünden geçen hafta düzgün beslenemedim demek ki bu hafta daha düzgün beslenerek açığı kapatmaya çalışacağım. Sen de üzülme benim doktorum kötü bir şey söylemedi yani olsa bana da söylerdi