ZehraZeynepDuru Merhaba arkadaşlar bilgisi olan boş geçmez cevap verirse çok mutlu olurum. 38. Haftada özel hastaneler doğum için hasta kabul eder mi ? Şekerden dolayı bebek etkilenmiş riskli gebeliğim var.
nurdaneg0716 ZehraZeynepDuru bence artık doğuma gelmişsiniz bide riskli ise kabul ederler mi bilmem ama takipli bı doktorun olması şart gibi 3 4 aydan itibaren
1mutluAnneee1 ZehraZeynepDuru ne alaka canım prasını alıp yapacak sonuçta ortada kalacak halin yok som amda doktor degısen tanıdıklarım var
Miniklerinannesiyim ZehraZeynepDuru bir defa kontrole gidersen ediyolar canım özel hastanelerin dinleri imanları para zaten
ZehraZeynepDuru nurdaneg0716 Devlet hastanesinde takipliyim hatta 10 gün yattım o kadar saçma bir düzen var ki özele gitmek istiyorum şuan ama kabul ederler mi bilemediğim için burdan çıkıp birşey yapamıyorum.
ZehraZeynepDuru 1mutluAnneee1 Di mi ama bende öyle düşünüyorum. Özel hastaneyi aradım bugün Dr yok yarın sabahtan arayın Dr la konuşup bilgi alalım dediler ama bence de kabul etmeleri gerekiyor.
ZehraZeynepDuru Miniklerinannesiyim Yaa burda yapacaktım doğumu aslında ama tam 4 defa iptal ettiler. Bugün de sabaha doğum için çağırdılar geceden beri aç susuzum akşam oldu halâ almıyorlar beni neymiş hastanede yer yokmuş. E o zaman neden çağırıyorsunuz beni dimi .
ZehraZeynepDuru Ben taburcu olmak istediğimi söylediğimde hemen aldılar beni doğuma kızlar. Dün akşam 10 gibi doğurdum.
Ayse650 ZehraZeynepDuru benim de şekerim sınırda sizin şekeriniz kaçtı bu yüzden bebeğim önde gidiyor haftası acaba doğunca bebeğinizde bir sıkıntı oldu mu kaç kg doğdu