Nese21 Sevvoli41 bende 20.haftaya giriyorum yarin..ve başlangıçtan şimdiye kadar ağrılarım hep sag tarafımda oldu..
Meryem_mm Nese21 agriniz geçti mi ben de yaşıyorum sağ göğüs kafesinden sırta vuruyor uyanınca daha çok hissediliyor. hangi bölüme gitsem bir ultrason mu baksalar
Gcan2 Bende 20 haftaligim ve başından beri hep sağ tarafım ağrıyor bebeği de hep sağda hissediyorum acaba oraya ağırlık veriyor diye olabilir diye düşünüyorum ben