Sendenbanakalan ikinci testi yap ben bı ara yapmıştım çocuklar küçük diye düşünmemiştim 2 çizgi çıktı oturdum ağladım kafayı yedim sabaha kadar uyuyamadım gece test bulamadım tekrar sabah oldugu gibi test aldım yaptım tek çizgi çünkü korunuyordum adetim gecikti korktum yani yanlış olabiliyor testler Allah isteyen herkese nasıp etsin inşallah