Tontiss Hanımlar başlıkta olduğu gibi adet bittiği günden beri yapıyorum uygulamaya göre yumurtlama olduğu gün silik bir çizgi gördüm sadece bir gün ondan sonra şu an adetime sekiz gün var hala negatif çıkıyor neden acaba bilgisi olan var mı ben de mi problem var anlayamadım
Tontiss Aysenur_6101 sabah ilk idrarlada denedim 14 ten sonrada denedim sıvı almadan ama hep negatif sadece 14. gün silik çizgi çıktı bir gün
Aysenur_6101 Tontiss sabah ilk idrarla yapmayın önermiyorlar. Sıvı alımını 1.5-2 saatten önce kesin diyorlar ve her ay yumurtlama görmüyor muşuz öyle diyorlar adet bitiminde hemen başladınız değil mi
[silindi] Ben de hiç yumurtlama göremedim ama ay başında doktor vajinal usg yapıp bu ay iki yumurta atacağımı söylemişti ama ovulasyon testlerinde hiç göremedim malesef. Sorun testlerde mi yoksa ben mi yumurtlamadım anlamadım, laboquick markasını kullanıyorum