Bktakdmr 15+6 yım rutin kontrollerde şekerim düşük çıktı dahiliye doktoru tekrar açlık tokluk şekeri baktı baya düşüktü diyetisyene yönlendirdi onun ayarlamalarıyla devam ediyoruz birkaç gündür iki saatte bir az az yiyecek şekilde, paketli ürünleri olabildiğince azaltarak, şekerli şeylerin yanına süt ürünü ekleyerek devam ediyoruz. Ben de aşırı halsizlik, uyku hali yapıyor tüm gün enerjimi toparlayamıyorum bakalım bir ay sonra tekrar bakılacak şekerime