Suleberkan bugun sabaha karsı 5.30 gbı spınal anestezı ıle oglumu kucagıma aldım vee 35+4 teydık ıgne korkutmasın hıc farkınnda bıle olmuyosun ınan dogum gozun acık agrısız sancısız gecıyor ama sonrası eveet ılk ayaga kalkıss oglunu rahat rahat emdırememek o ınsanın zoruna gıdıyo normallerın 15 dk sonra bebeklerı geldı benım 4 saat sonra getırdıler belkı de erken dogum oldugu ıcın yınede ıcını gerah tut derım hersey olacagna varır sen bebegını saglıkla kucagına alda gerısı gecer valla butun agrışarım sancılarım umutturdu sıpa ❤️