Yenianne6161 Merhaba anneler, sabahtan beri karnımda kasilmalar var sancı vs yok, böyle olanlar var mı
Happy-melek1997 Yenianne6161 benim doktorum gelip giden sancılar kanama yoksa korkulacak bişey yok normal demişti benimde oluyor kasılmalar falan normalmiş
Birbebekannesi01 Yenianne6161 bugün 33 oldum ama aynı şeyleri yaşamaya başlayacak gibiyim. Sabahtan beri karnımın alt tarafına ağırlık çöktü böyle arada kasılma gelip gidiyo son haftalara geldiğimiz için normal olsa gerek
Happy-melek1997 Yenianne6161 valla ben normalde her zaman sabırlı dirayetli acımın zorun üzerine giden biriyimdir ama artık yoruldum gerçekten bir an önce bitsin istiyorum baya yoruldum bide normal diye karar verdik karnımın altı içi açıyor yoruldum iyice nasıl olacak bilemiyorum rabbim yardımcınız olsun inşallah
Yenianne6161 Happy-melek1997 benim mecbur sezaryen olacak ay sonu 38 de alacaklar zaman geçmiyor benim icin de 😓😓 sağ Salim kucağımıza alalım sağlıkla insallah
Happy-melek1997 Yenianne6161 amin inşallah beninde konuştuk sadece normal dedim ama gidişat ilerisi için ne gösterir tabi bilemiyoruz Allah bilir hayırlısı artık
Yenianne6161 Birbebekannesi01 vücut doğuma hazırlanıyor sanırım :( çok şükür bu haftalara geldik Allah hepimizin evladını sağlıkla bizlere bagislasin
Yenianne6161 Happy-melek1997 normalde ağrısından değilde terslik olur o kadar ağrı çektikten sonra sezaryenle alırsa koyar bana diye direkt sezaryen istedim 🤣🤣
Happy-melek1997 Yenianne6161 bende onu düşünüyorum ama yürek yedim normal dedim sorunca 😂😂😂nasip artık inşallah öyle olmaz