Aysenur_6101 Edanur_Dilek yaparım kuzum ben de sipariş verdim o gelene kadar yapmam ki geldiğinde adet olmamamışsam tabiki 🥹
EsoMom_ Aysenur_6101 çatlamanın Çünkü biz iğne olduk catlama için iğne gününden en az 12. Günde yapın diyorlar doktorlar genelde
EsoMom_ Aysenur_6101 bakalım yarın 10. Günündeyim dört gözle bekliyorum inşallah hepimiz alırız o sevinçli haberi 🤍
Aysenur_6101 Edanur_Dilek bugün estradiol ve Progesteron verdim Progesteron 3 çıktı estradiol 110 daha önceki aylarda verdiğimde 23 çıktmıştı estradiol doktor usg ile de baktı düşük bir ihtimal bu ay gebelik dedi ama neye göre bilmiyorum
Edanur_Dilek Aysenur_6101 ben çok önceden vermiştim smear testiyle birlikte doğumdan sonra kontrol amaçlı ama şuan inanirmisin hiç hatırlamıyorum değerlerim Kac çıkmıştı diye ..
Aysenur_6101 Edanur_Dilek gebelik düşük bu ay dedi anlamadım ki sadece Progesteron ve estradiol baktırdım bir de usg ile karın bölgemden baktı yani döllenme olsa bile göremez neye göre dedi anlamıyorum