minikpanda0 alırsın merak etme ben bile hep sıkıntı yapıyordum almam diye 5 aylıkken bile almadım doktor bile bebeğin biraz kilosu geride demişti sonradan iştahım açıldı kilo aldım şuan bebeğim kilo almiştir diye dua ediyorum kotrol günü bekliyorum
Biraz fazla yemeye çalış alışıyorsun zmnla