Nurgulgokce Kizlar 8+2 oldum vucudum sivilcelendi kollarım yuzumdede çıkıyo çirkinleştin kızın olucak diyolar doğruluğu varmıdır sizce
sweetmom_ Nurgulgokce benim yüzüm gözüm aşırı sivilcelendi bir çirkinlik geldi yüzüme ama bebeğim erkek. Bunlar tamamen hurafe bence. Ablamda da oglunda çirkinlik kızında güzellik geldi yüzüne..
iremarsln37 Nurgulgokce benim kız ama hiç sivilcem olmadı birde sivilceye yatkın olmama rağmen. sadece Çillerim vardı daha da belirginleşti
Nurgulgokce Baby_B ayy hayırlı olsun canım bakalım benim daha küçük insaalllh sağ salim alırız kucagimiza 🥰
Nurgulgokce sweetmom_ bende üzülüyorum ya cinsiyetten değil tabiki çirkinleştin diyolar huzursuz oldum 🤭 tesekurler 😊😊
sweetmom_ Nurgulgokce ay bana da çok diyorlar. Boşver umursama. Bana yaşlandın diyorlar 22 yaşında olmam dışında bir sorun yok🙃