poyrazege1503 bana 40+0 da alttan ilaç sürüldü doğum başlatılmıştı suni alamam demiştim doktora sıkıntı yaşıyorum dedim fitil sürüldü yani açıklık varsa sizde öyle bişey isteseniz yaparmı acaba iki kızım da 40+larda doğdu şimdi oğlan bekliyorum bunuda hem tüp bağlatıyım hemde erkenden çıksın diye 38 de sezeryan olcam 🙈