Hasret72 Durum nedir kızlar bakarmısınız? Crp 52 idi 10 a düşmüş Antibiyotik kullandım. Bitti, Sağlık ocağına tekrar verdim tahlil bitmiş mi diye. Sizce tekrar ilac gerekiyor mu anlayan var mı ?
bebegimibekliyorum__ Hasret72 crp çok güzel düşmüş benimki düşmüyor. Doktorum 10 olursa bırakırız hamilelik için 10 ideal dedi
Hasret72 bebegimibekliyorum__ İlaca gerek varımdır sizce ? Antibiyotik kullanmakta içimi huzursuz ediyor
bebegimibekliyorum__ Hasret72 bence artık yok ben her türlü ilacı kullandım 1000 ilk antibiyotik kullandım düşmedi 26 da bıraktı doktorum. Siz hangi ilacı kullandınız adı ne
Hasret72 bebegimibekliyorum__ Amoklavin bid Ve Monurol 3g İkisini kullandım Amoklavin i sabah akşam içtim Birde hijyene çok dikkat ettim İç çamaşırı Ve sık temizlik yaptım
bebegimibekliyorum__ Hasret72 bende nioli yağı kullanıyorum sirke falan da kullanıyorum ya canım benim idrarda üreme de yok crp neden yüksek bulamadık. Kaç haftalıksınız
Minimalist03 Hasret72 mutlaka kullanın ilaclarınızı keske ben de antibiyotik alsaydım bu sebeple 37 ye zor geldim yine de erkendi biraz daha beklemek isterdim ama enfeksiyon kaynaklı suyum azaldı mecburen dogum yaptım dogum sonrası da tam dort kutu antibiyotik kullandım idrar yolu enfeksiyonu nedenıyle hala cekıyorum dogum yapalı 18 gün oldu crp 10 hamilelikte normal zaten ama idrar yoluna dikkat edin
Minimalist03 Hasret72 bu bahsettiğiniz ilactan 6 şase içtim hiç fayda etmedi takvıyeler kullandım idrar kültüründe üreme olmadıgı için normal antibiyotik vermemişti etki eder miydi bilmiyorum cok takviye aldım hijyene dikkat ettim nioli yagı kullandım ama bnmki gecmedi inş atlatırsınız
Hasret72 Minimalist03 Monurol tekrar kullanacam çarşamba tahlil yine verceem, doktor bana da dedi enfeksiyon erken doğumu tetikliyor
Hasret72 Minimalist03 İlaç kullandım 10 du düşmesi için tekrar tahlil verdim 14 e çıkmış anlamadım düşmesi gerekirken yükselmiş