Kuzey54 Bende aynıyım burnum akıyor geniz akıntım var halsizliğin varsa acile git serum taktır beni o toparladı. Onun dışında nebül cihazı varsa izotonik koyup buhar ver kendine. Bana doktorum redoxon kullanabilirsin bir tane dedi. Onun dışında hep ılık şeyler tüket limonlu su iç bolca. Ne çok sıcak ne çok soğuk olsun sıcakta tahriş ediyor daha çok.