Fraublt-31111 Bensu1111111 Bence güvenilir değil camım bana göre geçen ay erken gebelik testi yaptım kocaman pozitif ama sonuç negatif en sağlıklısı adet geçikmesi
Beequeen İlk testimi Day’s Doctor’la yaptım beni yanılttı, 5 dakika sonunda negatif çıktı, ertesi gün Softec markasıyla test yaptım pozitif gördüm. En güveniliri hangisi bilmiyorum..
Cnhavva Bensu1111111 mimea diye bi markayla yapmistim dogru sonuc vermişti test yapicaksan farkli iki marka al istersen
Bensu1111111 Anladım canlarım çok teşekkür ederim geçen ay aldım pozitif gördüm bir saat sonra regli oldum 😂 her ay almaktan sıkıldım
Elifsnmz0 Bensu1111111 Bana eczanem awox marka önerdi hamile olmadan bir kere daha yapmıştım ne kuruma çizgisi çıktı ne de yalancı pozitif hamile olduktan sonra inanamadım 2 kere test yaptım saniye de çıkardı istersen dene 😌🫶🏼