Guzelgunlerrr Kızlar lütfen yardımcı olun adetime 6 gün var ovülasyon testini yapmayı bırakmıştım ama şu an çok koyu sizce nedir?
58ee Guzelgunlerrr bende böyle ögrendım elimde sonra normal gebelik testi yaptım arkasından kan verdim ögrenilebiliyor
ArasveAnnesi21 Guzelgunlerrr bende böyle öğrendim elimde ovulasyon testi vardı yapınca ikisinde aynı koyuluktan çıktı sonra normal erken hamilelik testi yaptım pozitif çıktı ondan sonra kan verdim zaten ama benim adetimde epey zaman geçmisti yaptığımda bende geç döllenme olmuştu
vilanelle Guzelgunlerrr selam canım benim de aynen altı gün var sabah test yaptım innovita ve profilimdeki gibi çıktı
Guzelgunlerrr vilanelle seninki baya silik benim çok koyu çıktı ya sonra heyecanlandım gittim kan verdim hüsran ama ben bu ay yumurtlama yaşamadım bakalım bugün yarın değerlendireceğim olursa zaten adet olmam galiba